Monday, January 28, 2013

school?
like usual, sucks
hehe
but everything seems perfectly fine with resilient
i love you guys resilient !
currently in love with louis tomlinson,
sorry, saya sudah jadi directioner yg tegar broooooo :p
eh eh eh, balik kepada main topic,
makin rajin belajar
makin rajin puasa *hihihi
makin rajin BERKHIDMAT MASYARAKAT
semua sebab insan insan yg suka report
tak apa, nanti aku doa kat tuhan biar korang kena,
what goes around comes back around, bitch!
bare that in mind, jgn ingat korang bagus, sebab korang, kitaorg penat
bagi aku korang tak ada hak nak membuli bila korang jdi senior nanti if korang pun report time korang junior
ada faham? simpan dalam otak,
duhhh, aku emo sebab aku penat buat kerja tau tak, hishhh !
basketball okayy, training sentiasa, hope menang :)

No comments:

Post a Comment